friends, lovers & chocolate

I need a rainy day TODAY

Posted in storytelling by Adriana on August 19, 2009

nu-mi prea place vara, nu este anotimpul meu preferat, prea cald, prea aglomerat, prea mirositor =) i’m a spring/autumn person =)) imi place caldura placuta ziua, dar nu sufocanta si racoarea de seara, in care iti iei acel bolero dragut pe tine sau o esarfa. imi plac zilele in care ploua, mai ales mirosul ei, imi place ca ma prinde mereu afara fara umbrela, iar eu nu ma grabesc niciodata sa ajung acasa ๐Ÿ˜€ ah si mai ales ca ma prinde cand vin spre casa, nu cand plec =))
acum chiar daca se apropie sfarsitul lui august tot nu sunt multumita, vreau sa vina septembrie, dar fara master si examene restante, rate de platit si noile cumparaturi de toamna, doar cu zilele ploioase si insorite… si daca se poate cateva zile la munte de relaxare, pentru ca e vremea perfecta de mai orice

ca sa nu mai vorbim de octombrie si Roma, audrey dear ๐Ÿ˜€

Tagged with: ,

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. matei said, on August 20, 2009 at 1:18 pm

    subscriu la cele zise mai sus ๐Ÿ™‚

  2. adysmiles said, on August 20, 2009 at 9:31 pm

    i’m glad we are more alike ๐Ÿ˜€


Leave a Reply

