friends, lovers & chocolate

those lovely old movies – my fair lady (1964)

Posted in iHeart, movies, storytelling by Adriana on September 19, 2009

my_fair_lady

e sambata si vremea imi cam da batai de cap, as vrea sa ies, dar parca totusi nu. imi pierd timpul aranjandu-mi dulapul pentru a nu stiu cata oara si ma pun in fata laptopului in cautarea unui film a carui vizionare sa-mi faca placere. incerc  inca o data site’ul de torrents si … surpriza … =)) nimic interesant, la fel ca ieri .. si alaltaieri… “cheri” am vazut, “coco avant chanel” nu a aparut inca, mi-ar fi placut sa-l revad totusi.

acum ceva timp am revazut “sabrina”, un film cu audrey hepburn din 1954 si mi-a placut foarte mult asa ca de ce sa nu continui seria 😀 mi-am luat mai multe filme printre care “funny face”, “paris when it sizzles” si “my fair lady”, de care m-am bucurat azi 😀

audrey joaca rolul unei florarese care, cu ajutorul unui profesor de fonetica, se transforma dintr-o femeie simpla intr-o adevarata doamna, dar totul in urma unui pariu, asta doar ca sa dea un twist filmului =). oricum un film incantator care merita vazut sau revazut si adaugat in colectia de filme, pe care am inceput si eu sa o dezvolt de cateva luni, din pacate mult prea putine filme cu adevarat bune din punctul meu de vedere.

pe parcursul filmului am ramas foarte impresionata de grandoarea hainelor si a palariilor, de snobismul perioadei respective si de frumusetea bijuteriilor, dar si de saracia anumitor personaje. mai trist este ca acest aspect nu se va schimba niciodata, vor fi intotdeauna persoane foarte sarace si la extrema cealalta cei bogati care traiesc inconjurati de lux pe care nici nu mi-l pot imagina, dar oricine poate ajunge dintr-o “simpla florareasa intr-o doamna”. cel putin acesta este sentimentul pe care mi-l da acest gen de filme, mult mai reusite decat orice poate aparea acum pe marile ecrane.

prefer un film vechi decat unul nou oricand 😀

Leave a Reply

