friends, lovers & chocolate

fake vs real

Posted in storytelling by Adriana on October 6, 2009

Vizitand site’urile care fac deja parte din rutina mea zilnica am realizat ca unele sunt inutile si imi creaza o stare de nervozitate avansata =)) cum se poate ca un copil de 13-15 ani sa poarte ysl, prada si alte firme arhicunoscute si extrem de scumpe…tocuri inalte si fuste scurte? nu stiu daca e anormal sau nu dar eu la varsta lor parca eram altfel…nu imi pasa de mai nimic si uram zicala “Haina il face pe om”, mi se parea falsa. Si acum mi se pare tot cam la fel dar incepe sa prinda un sambure de adevar de ceva timp. Fie ca vrem sau nu prima impresie, cea de dinainte sa deschidem gura chiar, conteaza. De ce sa nu recunosc…si eu judec, dar si admir in acelasi timp, de aceea cu timpul am inceput sa-mi schimb si modul de a gandi.

Dar nu voi aprecia niciodata acei copii si “modelase”, din cauza carora LookBook’ul deja mi se pare un nimic. In mare parte pentru ca sunt toti la fel… acelasi model de ghete, aceleasi dresuri si rochite, copy paste why don’t you? daca ai bani asta nu inseamna ca ai stil. E foarte usor sa cumperi ce se poarta.

In schimb am inceput sa apreciez din ce in ce mai mult The Sartorialist, pentru ca sunt oameni adevarati, cu joburi, responsabilitati si probabil nu foarte mult timp liber, dar care isi gasesc resurse, si nu ma refer la materiale, de a arata fabulos. Asa DA!

Leave a Reply

