friends, lovers & chocolate

ai de gand?

Posted in storytelling by Adriana on November 15, 2009
tumblr_ksp2fiv6ln1qzrrvlo1_500
Her: da’ ai de gand?
Me: ce anume?
Her: sa te mariti?
Me: maaaaaaai sincera sa fiu, eu nu cred in casatorie, mi se pare inutila, adica poti sa stai in concubinaj foarte frumos, divortul sucks. plus ca dupa parca e un stres. de ce sa strici relatia? imi place in schimb ideea de logodna si de inel
Me: nu esti cumparata, esti rezervata ๐Ÿ™‚
Nu e nimic rau in asta cred, poate e doar varsta sau pur si simplu influenta celor cu care am crescut. Nu visez la rochie, doar la inel … nu visez la biserica, doar la locul acela placut inconjurata de prieteni … Care mai e rostul pana la urma? Persoanele foarte calculate vor zice probabil ca in caz de despartire totul se imparte, dar altfel nu se poate? Nu-mi plac avocatii, nu intentionez sa interactionez cu ei prea mult vreodata, pe plan profesional normal, am trecut si vazut prea multe ca sa am incredere in conventiile acestea civile. Mariajul reprezinta, din punctul meu de vedere, o limitare sociala si o linie invizibila, de care oricum nu treci, dar dupa I DO devii constient de existenta ei. In cazul acesta prefer sa traiesc nestiutoare ๐Ÿ™‚
Tagged with:

Leave a Reply

