friends, lovers & chocolate

i don’t want a perfect bedroom, i need a perfect dressing

Posted in des photos, storytelling by Adriana on December 16, 2009

se stie ca noi fetele suntem innebunite dupa dressinguri … si chiar asa e. eu una nu-mi pot stapani imaginatia, pot vedea cu ochii deschisi fiecare detaliu al camerei, oricat de mic si neinsemnat ar fi el. geamul deschis cu perdele transparente care nu opresc razele, ci doar le dau o tenta mai placuta si calda. canapeaua plina de perne mici si colorate, o patura pufoasa si mare, iar in fata ei un covor care imi rasfata talpile, pe care adora sa doarma catelul cel blond. multe cutii pline de nimicuri importante, multe rafturi cu parfumuri aliniate, oje inghesuite si accesorii care mai de care mai colorate si mai zapacite. o masuta plina de reviste si cana mea de ceai. fara sifonier, totul e la vedere acoperit poate doar de o perdea alba transparenta, rafturi cu haine si umerase aranjate intr-o ordine stricta…doua-trei zile cat rezista, dupa ne vom apuca din nou de impachetat dupa dezordinea lasata intr-o dimineata aiurita in care ne trezim prost dispuse. si sa nu uitam normal de alt rand de rafturi…sau mai bine cutii, cu toate cartile mele preferate pe care le recitesc din cand in cand. tabloul imens cu audrey hepburn care e oarecum deja ales. oglinda rezemata de perete si multe corpuri de iluminat.

deja ma vad stand rezemata in canapea intre o mare de perne, cu laptopul in brate ascultand melodiile mele preferate de la hotel costes, cu picioarele intinde pana pe masuta =)) shhh nu ma vede nimeni, e doar camera mea.


Leave a Reply

