friends, lovers & chocolate

new year’s resolution

Posted in storytelling by Adriana on December 30, 2009

Si uite asa a mai trecut 1 an… cu bune, cu rele, cu motive de fericire si tristete. 2 joburi schimbate, iar al 3-lea in curs de care incerc sa nu ma entuziasmez asa mult cum facem cu totii la inceput pentru a ajunge dezamagiti la final. Concluzii pentru 2009? Jobul la banca iti da viata peste cap si nu inteleg de ce foarte multi isi doresc asta, eu am renuntat dupa 2 luni. Sa nu mai vorbim de agentiile de turism, prefer sa planific concediul meu, nu al celorlalti. Usor usor incep sa-mi dau si eu seama ce vreau, dar pentru asta ma lovesc de tot ce nu imi doresc si nu este ok pentru mine. Pentru 2010 am multe planuri, unele realizabile, iar altele doar in stadiu de proiect/vis. Tot ce imi doresc e sa fiu sanatoasa, eu si prietenii mei… sa pastram relatiile la fel de bune sau si mai si. Nu imi pun in minte masina, camera foto sau chestii care tin mai mult de bani… vreau sa fim fericiti si atat… restul vine de la sine 🙂

Leave a Reply

