friends, lovers & chocolate

experienta metroul

Posted in storytelling by Adriana on January 5, 2010

Cum putem supravietui calatoriei cu metroul fara sa ne plictisim din cale afara de rau? In plus ca nu inteleg de ce au mai facut geamuri… ar trebui sa ma simt mai ok ca vad…aaa… nimic? =))  Inainte doar un music player era de ajuns, acum parca e deja o obisnuinta si nici nu mai constientizez ca eu de fapt nu stau degeaba, ci ascult muzica. O carte? Niciodata nu o am la mine cand trebuie, iar cand o am nu am timp si loc sa o citesc si o car  cu zilele in geanta… si sa tinem cont ca cele prea subtiri nu-mi plac =)) Vecinii de compartiment deja nu mai mi se par interesanti deloc, poate doar tristi si stersi, si de multe ori ajung sa stau cu ochii-n telefon sau in ziarul celui de langa, care e normal Libertatea… dupa cateva secunde imi schimb privirea. Multumesc tocmai am vazut sani cat pentru toata ziua si deja dupa prima pagina stiu care cu care s-a mai culcat… interese nationale nu altfel. Deci? Ce sa faci?

Concluzia mea: Cu toti stim ca metroul e mult mai ok decat ratb’ul… masina personala mult mai buna decat metroul. Deci astept cu nerabdare sa treaca criza si sa-mi permit sa merg zilnic cu masina.

Tagged with: , ,

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. CHIRI said, on January 5, 2010 at 9:28 pm

    fite pe tine don’shoara, auzi personal car, da’ picioarele ce-au? :))

    • Adriana said, on January 5, 2010 at 9:32 pm

      draga mea … picioarele sunt foarte ok :)) si merg bine dar prefer sa nu le uzez cu mersul la munca dimineata =)) le pastrez pt parcuri si alte activitati “bailante” =))

  2. Acel je ne sais quoi said, on January 8, 2010 at 12:20 pm

    E vorba de claustrofobie. Desi, aparent, nu ai ce sa vezi pe geamul de la metrou, simplul fapt ca se afla acolo te face sa te simti mai relaxat. Am in geanta o carte de 2 saptamani din care am citit doar un sfert din acelasi motiv pe care l-ai enumerat mai sus. Scrii frumos, Adriana. O zi superba in continuare.

  3. Marius Stracna said, on August 25, 2011 at 4:08 pm

    Sa inteleg ca acum a trecut criza? 😀

    • Adriana said, on August 25, 2011 at 5:47 pm

      a cam trecut, de un an si ceva sunt nedespartita de cea mica :))


Leave a Reply

