friends, lovers & chocolate

diminetile mele … care sunt si vor veni

Posted in songs, storytelling by Adriana on January 26, 2010

… ok, suna telefonul, e 8, yann tiersen si a lui valse d’amelie nu prea reusesc sa ma dezmeticeasca, apas butonul de snooze si ma mai intind inca 10minute. imi aduc aminte ca aseara mi-am propus sa ma apuc de bicicleta in fiecare dimineata, incepand de azi … dar ufff, nu pot de maine? nu! ma ridic, deschid laptopul, open winamp, play. in cateva secunde ma simt mai fresh, uimitor efect are muzica asupra diminetilor mele. imi ascult melodiile preferate, innebunesc vecinii care se trezesc mai tarziu si “ma plimb” linistita cu bicicleta. parca mi s-a facut si putina foame. mmm paine prajita cu unt, preferatul meu, miere si o cana cu lapte, da stiu sunt un copil =) oricum ce continuare ar putea fi mai frumoasa decat micutul smart asteptandu-ma langa bloc, cafeaua fierbinte de la magazinul de langa  si nici traficul nu m-ar mai deranja, poate si o tigare dar pe frigul asta nu prea cred. mmm anyway … nu visez departe si nici inaccesibil, de aceea aproape toate visele mele sunt frumoase, in afara de noptile cand am cosmaruri normal =))

Leave a Reply

