friends, lovers & chocolate

experienta patria

Posted in des photos, storytelling by Adriana on March 1, 2010

la indemnul unui prieten am decis sa ma mai duc si eu la cinematograf sa vad un film, recomandarea lui a fost shutter island… zis si facut, duminica dimineata am dat un youtube sa vad traileru, da bun bun filmu merita vazut ca lumea, asa ca google sa vedem unde mergem. primul loc unde l-am gasit a fost patria, yeeeey nu trebuie sa ma duc in mall ๐Ÿ˜€ asa ca la 5 fara ceva m-am prezentat frumos la cinema, mi-am luat biletele care au fost 10 lei de pers… waw, poate ar trebui sa ies la cinema mai des ๐Ÿ™‚ oricum la intrare doua cucoane pe la 50 si ceva de ani, oook… nimic aiurea aici, “intrati copii si asezati-va unde vreti”, mmmm bine asa ๐Ÿ™‚ merg la bar imi iau un pepsi, o punga de chipsuri si atat ca altceva nu aveau =)). intru, ma sochez de aerul comunist si de toate gumele stranse in timp in mocheta, clar nu a mai fost renovat locul de pe vremea lui “ceasca”. dar nu conteaza, filmul sa se vada ok. imi desfac punga de chipsuri dinainte sa inceapa filmul, mi-e foame ce naibii. mananc jumatate de punga, beau cateva guri de pepsi si incepe filmul. mmm se vede ok, iar sunetul mai bult din fata dar merge, nu prea poti sa ai pretentii. filmul a fost destul de mindfucking dar bun, nimic rau in asta, chiar mi-a placut. in schimb nervii mei au fost intinsi la maxim 2 ore in continuu de sunetul constant al pungilor de chipsuri fosnind cu un rand in spatele meu… oh cmoooon people!! este extrem de enervant, imi era dor de mall, ciudat sa zic asta, dar acolo nu iti vand chestii care iti fosnesc in cap atatea ore, lumea este cat de cat civilizata, nu nebunia care a fost aici. sunt putin snoaba recunosc, nu suport lumea care comenteaza tare in timpul filmului, dar daca tot trebuie sa faci asta macar depaseste stadiu de “daaaaah” la care esti =)) chiar daca filmul a fost bun… degeaba =)) nu am de gand sa mai repet experienta aceasta prea curand. asta e clar!!! ๐Ÿ™‚

Leave a Reply

