friends, lovers & chocolate

i want top gear back!!!

Posted in storytelling by Adriana on March 11, 2010

Poate nu stiu eu toate detaliile tehnice ale unei masini, dar le inteleg in mare parte. Poate ca nici nu conduc o masina de viteza, iar deocamdata imi doresc foarte mult un Smart =)) clar … M-ai putea descrie ca o pe persoana care savureaza fiecare episod? DA! placerea nebuna din fiecare zi de luni in care asteptam nerabdatoare sa apara urmatorul episod. DA! imi plac masinile. DA! imi place viteza. DA! imi place la nebunie aceasta emisiune… si DA! am vazut absolut toate episoadele incepand cu sezonul 1, normal… Facebook’ul inca imi face in sac cu cate un mic sample de pe site’ul lor oficial, iar prin folderul meu de downloads stau ratacite ultimele episoade luate… nostalgica le privesc, dar nu mai vreau sa le dau play pentru a 5a oara.

Grupul persoanelor dependente de Top Gear isi cer drepturile! Vrem Top Gear inapoi!!! =))

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Acelasi SXS said, on March 12, 2010 at 12:13 am

    Iti dai seama ca nu pot sa ma abtin sa nu comentez la un asa post….

    In primu rand, e bine sa revin pe postu-ul tau….dar sa revenim la idee…NU a zis nimeni ca NU o sa mai vina…mai bine chiar, stai pe BBC2 incepand cu urmatoare…ora 22 (RO time). Iar daca vrei toate sezoanele, le am eu postate pe un site….trebuie DOAR sa ceri…unde trebuie.

    Si inchid cu o intrebare, daca iti place viteza ce cauti intr-un smart? Chiar asa de mult conteaza imaginea?

    PS: si eu sunt TG fan.

    • Adriana said, on March 12, 2010 at 12:26 am

      stiu ca o sa mai apara… la vara parca, dar totusi… nu e ok! adica sunt niste standarde personale pe care trebuie sa le multumim =)) m-am obisnuit saptamana de saptamana sa ii vad, and now i miss them.

      cat despre faza cu smartul… mi se pare masina potrivita pentru acum si este intruchiparea a 90% din masina perfecta, 100% ar fi fost smart brabus =)) nu e vorba de imagine, unora nici nu le place aceasta masina, mie mi se pare ca mi se potriveste… ca sa nu mai vorbim de consum, vreau ceva cu care sa-mi permit sa merg zilnic si intradevar sa arate si al dracului de bine =))

      PS: i know u are ๐Ÿ™‚

  2. Eduard said, on April 26, 2011 at 10:29 pm

    si eu sunt un MARE (mare mare mare) fan al Tog Gear si ma bucur ca am ajuns pe blogul tau…sper ca nu te superi daca las si eu un link aici catre nou-nascutul meu ๐Ÿ˜› http://motociclete-modificate.blogspot.com/

    cat mai multi vizitatori iti urez!

    • Adriana said, on April 26, 2011 at 11:12 pm

      multumesc la fel! cu tot dragul ๐Ÿ™‚ nu ma deranjeaza de niciun fel


Leave a Reply

