friends, lovers & chocolate

things i just don’t know or understand… and some answers

Posted in storytelling by Adriana on March 29, 2010

– de ce trebuie sa accept o persoana asa cum este si sa nu o/il judec? daca la randul ei acea persoana nu ma accepta pe mine.

– de ce trebuie sa ma cenzurez mereu? imi place sa fiu rautacioasa si sa-mi spun parerea, it makes me who i am.

– cand o sa fiu pe deplin multumita de ceva/cineva? … probably NEVER, doar sunt femeie ce naibii…

– cand o sa incep sa am din nou incredere in oameni? … cand o sa inceteze sa ma dezamageasca persoanele importante din jurul meu.

– cand o sa dispara taranismele si manelismele de pe planeta?

– cand o sa pot sa-mi cumpar Vogue’ul strain lunar fara sa simt lipsa acelor bani?

– de ce zic mereu ca nu am cu ce sa ma imbrac cand am sifonierul plin?

– cand o sa inceteze sa-mi mai pese daca the loved one imi citeste sau nu blogul? de fapt in general… cand o sa inceteze sa-mi mai pese si PUNCT? m-am saturat sa ma tot supar ca nu mi se acorda importanta si ca ceilalti sunt mereu pe primul plan si nu eu.

– de ce nu functionez bine in lipsa muzicii?

– de ce ma tot pacalesc mereu ca “de azi” voi incepe sa fac miscare si sa mananc sanatos? cand a 2a zi mananc kfc si dupa stau lenesa in pat cu laptopul in brate.

– de ce cineva ar “vrea sa ma protejeze” prin faptul ca imi ascunde multe lucruri si intamplari?

– care este leacul pentru curiozitate exagerata? de obicei in urma ei am avut numai de suferit. zicem noi ca vrem sa stim totul, dar totul nu este niciodata placut.

– de ce colectionez sute de fotografii de pe net? … cand stiu ca nu ma va poza niciodata nimeni asa.

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. florin said, on March 29, 2010 at 11:40 pm

    – nu confunda acceptarea cu judecarea.
    – pentru ca femeile nu stiu cand sa se opreasca, in timp ce sunt rautacioase. si ajung in punctul in care jignesc peste limita bunului simt, si totusi se asteapta sa le fie iertate imediat “opinii” care le-ar lua lor zile sa ierte. daca ar ierta. gresit din nou. it makes you WHAT you are ( a woman ).
    – o sa fii pe deplin multumita cand o sa renunti sa mai cauti asta, si sa te plangi ca nu esti.
    – cand o sa ai incredere in tine ca n-o sa mai lasi persoanele importante sa te dezamageasca.
    – …
    – cand o sa renunti la a mai pune atata pret pe bani.
    – pentru ca nu stii exact cu cine o sa te vezi, iei in calcul si probabilitatea sa te vezi si cu altcineva. si inca n-am mentionat partea cu cine o sa te vada. cred ca suna mai adecvat ca nu ai cum sa te imbraci cu ce ai, ca n-ar incapea toate. prin urmare simti ca nu ai cu ce fiindca vrei ceva care sa insumeze caracteristicile hainelor preferate.
    – cand te prinzi ca nu tine de nepasare, ci de siguranta aia care nu necesita nici cea mai mica urma de contact. nu ti se da atentie din siguranta mai sus mentionata. indiferent, fiecare se intoarce la celalalt stiind ca e acolo.
    – nu ai suficienta muzica care sa cante singura in cap πŸ™‚
    – pentru ca nu ai de ce sa fii motivata foarte tare. ia-o treptat. cand nu te grabesti si nu-ti e lene prea tare poti gati ceva bun in loc sa dai buzna la kfc. si-ti raman si bani de vogue
    – pentru ca tine la tine si realizeaza ca in firea ta de femeie ai intelege totul pe dos si te-ai supara cand nu e cazul
    – consesul cu sine e leacul. e in interesul tau sa-ti satisfaci acea curiozitate?
    – pentru ca ai negat de doua ori. si ca sa recunosti poza cand cineva o va face

    • Adriana said, on March 30, 2010 at 7:16 am

      multumesc mult pentru aceste vorbe pline de intelepciune πŸ˜€ nu-mi vine sa cred ca ai stat sa scrii atat πŸ˜€

      … chiar ai dreptate la foarte multe “liniute”, unele chiar m-au blocat πŸ™‚
      have a nice day :*


Leave a Reply

