friends, lovers & chocolate

i am a dreamer

Posted in songs, storytelling by Adriana on April 13, 2010

Sunt ambitioasa si imi doresc foarte multe lucruri, vesnic nemultumita, mereu perfectionista. Nu vreau sa am regrete, vreau sa fac ceea ce simt si cred ca e ok. O viata linistita, o casa in care sa ma simt in largul meu, muzica si e tot ce am nevoie, ah sa nu uitam de soarele placut de dimineata care imi face ziua stralucita. Azi e marti 13, o zi a schimbarii si a nebuniei… iubesc schimbarea, dar acum mi-e teama, mi-e teama de alegeri proaste, mi-e teama de toanele mele si de ale celor din jur.  

Nu am nevoie de multe sa fiu fericita, doar zambete placute, lipsa certurilor, chillout dimineata, blogurile cu poze pe care le vizitez des, noul Nikon, viitorul Smart. Unii zic ca viata nu ar trebui sa se invarta in jurul lucrurilor, dar pentru mine viata ar fi incompleta fara ele. Ciudat cum prezenta lor iti usureaza existenta si iti da pofta de a trai… de a trai frumos.

Tagged with: ,

Leave a Reply

