friends, lovers & chocolate

paradise circus

Posted in songs, storytelling by Adriana on April 23, 2010

Simt nevoia sa fac poze… poze la lucruri colorate si vesele, lucruri care ma fac sa ma simt bine si care ma ajuta sa-mi cladesc o lume a mea departe de cea reala. Pe rand, fiecare poza s-ar transforma intr-un nou capitol al basmului tapetat pe peretele camerei, un loc in care raul este inutil si nimic nu te poate rani… O adiere de lumanari parfumate pluteste ca de obicei in aer si lumina slaba a lampii e perfecta, un puf de parfum pe incheietura mainii si totul se creioneaza intr-un tablou complet. Un tablou in culori pastelate, niciodata tari si brutale, forme rotunjite, niciodata colturi care inteapa, intotdeauna lumina niciodata intuneric, intotdeauna cald…

Incerc sa desenez cu creionul un zambet, incerc sa-l fac permanent, incerc sa-l fac sa para real… Incerc sa-mi intorc cheita mintii, sa o reprogramez, dar e blocata… incerc si incerc … si incerc

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bya said, on April 24, 2010 at 12:55 am

    Foarte frumos ce scrii tu aici!;) Imi place tare mult blog-ul tau. Este plin de culoare, de lumina, de umbre…ma inspira. Bravo! Tind sa cred ca esti o persoana tare speciala si nu cred ca ma insel. Si eu ador pozele…sunt ca aerul pt mine. De aceea te inteleg din pct asta de vedere si te apreciez. Felicitari! Numai bine. :*:*:*

    • Adriana said, on April 24, 2010 at 2:04 pm

      Multumesc mult draga Bya :* mă bucur ca blogul e pe placul tau si sper sa- ţi placa si in continuare 😀 pupici multi


Leave a Reply

