friends, lovers & chocolate

my beautiful insanity

Posted in songs, storytelling by Adriana on May 3, 2010

Mi-e somn, dar nu pot sa adorm si nici nu vreau (ca sa nu mai vorbesc de recordul meu de sambata cand am adormit eroic, si nu erotic, de la ora 9 si m-am trezit la fel de frumos la 9 a doua zi). Simt ca pierd timpul intr-un mod nerusinat… vreau totul acum, vreau sa stiu totul acum, vreau sa nu mai gresesc si sa fiu tot timpul in “priza”. Sunt fabricata sa functionez in jurul lumii, nu singura si cu laptopul in brate. M-am saturat sa vad filme, dar nu si serialul preferat. Nu mai vreau sa fiu constransa de mijlocul de transport, ci il vreau odata pe micutul smart. Vreau sa ies la 12 noaptea la o cafea si sa fie ok, nu suport taxiurile, iar metroul noaptea chiar imi da fiori. Astept ziua in care lumea va fi civilizata si va avea o cultura minima. Astept ziua in care nu voi mai fi obligata sa ascult muzica vecinilor si in care eu nu voi mai fi nevoita sa-mi exprim rautatea apasand butonului play la unele dintre cele mai agresive melodii posibile pentru a-i potolii. Vreau sa nu-mi fie frica sa-mi iau ceva iar a 2a zi un dubios sa-si exprime obiectiv dezaprobarea pe metalul micutei. As vrea un seif imens in care sa-mi pastrez toate lucrurile la care tin, pe care sa le ating doar eu si doar sub atingerea mea sa functioneze… nu-l consider egoism, chiar daca asa mi s-a zis, e doar o obsesie exagerata pentru lucrurile pe care le iubesc si care ma fac sa ma simt bine.

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. biancabibiri said, on May 4, 2010 at 5:03 pm

    nu este vorba de egoism, te inteleg perfect, asa sunt si eu.
    dar din pacate, pana se vor realiza toate aceste lucruri mai avem mult de asteptat, poate prea mult.

    • Adriana said, on May 5, 2010 at 12:31 pm

      eh hai sa fim optimiste :D;) poate puterea mintii e puternica :))))))


Leave a Reply

