friends, lovers & chocolate

am aspiratii, dar poate prea inalte

Posted in songs, storytelling by Adriana on June 10, 2010

vreau o viata simpla, linistita, frumoasa… iar aceasta aspiratie este cea mai dificila de atins… multi ar spune ca viata e asa cum alegi tu sa fie, dar nu e chiar asa. tinem la persoane care ne fac rau, facem alegeri gresite din inconstienta si nestiinta sau pur si simplu ne lovim de lucruri care nu depind deloc de noi. viata are asa un mod de a-ti pune bete-n roate, just to spice things up a little bit. inca nu am cedat si sper sa ma mentin tare pe pozitie, mereu cu zambetul pe buze si optimista. multi imi zic sa renunt la ce-mi face rau… dar nu cred ca pot, fix ceea ce-mi face placere imi face rau: nu am voie sa fumez, dar nu am de gand sa ma las prea curand, cafeaua si pepsi imi dau palpitatii, dar nu sunt rele in cantitati moderate, mancarea grea de la miezul noptii e cea mai delicioasa, somn putin, munca multa dar placuta in multe alte feluri, stres inutil cauzat de discutiile prostesti pe care le am pe mess pe care fata-n fata nu le am pentru ca nu se zic, precum si prostia de facebook la care nu pot renunta…

fie ea durere psihica sau fizica, iar uneori cea mai dureroasa, cea din dragoste, nu cred ca pot supravietui fara ea… incerc sa le impac… o viata linistita, fara suparari majore si prostesti, impletita cu toate cele de mai sus… imposibil… cafeaua si pepsi-ul ma agita 🙂

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. biancabibiri said, on June 11, 2010 at 4:20 am

    Stii cum e: ” Rau cu rau, dar mai rau fara rau” ;))


Leave a Reply

