friends, lovers & chocolate

i’m not a parisian girl :)

Posted in storytelling by Adriana on July 21, 2010

Pe vremea cand visam la rochite roz de printesa, taiam frunze pentru papusi si credeam ca voi ajunge un vestit veterinar =)), tot ce-mi mai puteam dori era acea vacanta, pe care o vedeam doar in filme, la Paris, unde imi voi gasi acel Mister Perfect si vom trai happily ever after. Mult timp a trecut de atunci, am renuntat la acele rochite roz, mai ales in perioada adolescentei in care ascultam rock =)), mi-am dat seama ca medicina nu e de mine, iar Parisul nu mai este chiar atat de fascinant.

Recunosc ca nu as refuza o plecare, o mica vacanta de vizitare, dar nu mai consider acest loc unul magic asa cum il vedeam inainte. Am realizat ca prefer mult mai mult aerul sarat de Mediterana, cultura greceasca, pastele italienesti si plajele insorite, pline de viata. Nu mai visez la strazile laturalnice ale Champs Elysees-ului, ci doar la casutele albe specifice Italiei si Greciei.

Vreau sa ma plimb pe stradutele linistite pline de pisici care se scalda in razele soarelui lenese si frumoase, pe langa scutere si Smart-uri, imbracata in rochii vaporoase, cu palarii cu bor imens de paie sau textil, care mai de care mai colorate. Din pietele laturalnice mereu se aude muzica traditionala pe care o ador asa mult, iar miresmele mancarurilor ma vor ademeni in acele terase, pe care acum doar le visez.

Tanjesc dupa un stil de viata mediteranean…

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Andra said, on July 22, 2010 at 2:11 am

    what can I say? wonderful dreams for a wonderful person! 🙂


Leave a Reply

