friends, lovers & chocolate

things my mom didn’t talk to me

Posted in des photos, songs, storytelling by Adriana on August 7, 2010

Nu cred ca am fost vreodata un copil problema, eh poate doar primii 2 ani in care plangeam neintrerupt si urmatorii 15 in care refuzam sa mananc orice… dar in rest nimic grav =)) nu-mi doream lucruri scumpe si nici nu ceream, stiam cand nu se poate, dar totusi aveam de toate, de la role, la bicicleta, haine si jucarii, nu mi-a lipsit nimic.

Unui singur lucru i-am simtit lipsa, nu material, ci acel sprijin care probabil mi-ar fi facut anii adolescentei mai usori. Discutiile acelea penibile despre corpul uman, diferentele imense dintre noi, menstruatie si sex. Ai mei au considerat ca citeam destule reviste pe la varsta de 13-14 ani ca sa mai fie necesare discutiile acelea dificile, “eh lasa ca stie ea oricum”, da intradevar, chiar stiam multe lucruri, citind iti dezvolti imens imaginatia =)) iar a mea s-a dezvoltat in cel mai armonios mod posibil =))

In schimb, fiind o fata mai slabuta, mai somaleza chiar =))… nu am fost in anii adolescentei corpolenta sau “suculenta”, cum s-ar exprima unii… Daca stau sa ma gandesc acum probabil mi-ar fi placut sa stea de vorba cu mine sa-mi intareasca ceea ce eu deja credeam, ca voi ajunge la o anumita varsta si la un anumit punct in care o sa ma iubesc pentru ceea ce sunt, dar atunci, mai ales in perioada liceului a fost dificil. Eram complexata si rockarita, combinatia perfecta dupa care te poti ascunde de orice, muzica plina de ura si versuri care ma alinau, haine cat mai largi care sa-mi ascunda faptul ca sunt inalta, slaba si cam fara forme… Acum stau si ma amuz grozav de acea perioada, pentru ca de ceva ani am ajuns la acel stadiu la care stiam ca voi ajunge…. si intradevar asa e… ajungi sa te iubesti pentru cine esti si pentru ceea ce poti face, vesnic cu dorinta de mai mult, intelectual doar, nu imi voi mutila niciodata corpul, mi se pare o mare prostie, increderea in tine o ai… nu o cumperi prin intermediul unor pungi de silicon.

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. biancabibiri said, on August 8, 2010 at 5:48 pm

    Huh, mi-a placut enorm de mult post-ul asta. Si bag de seama ca ne asemanam in multe privinte in ceea ce priveste adolescenta. Si eu am fost candva rockartiza, am incercat sa cant si la chitara, purtam numai tricouri lungi, negre si cu mii de imagini pe ele, de la trupe de rock, cranii, pana la avortoni. Tot timpul eram machiata foarte strident, numai cu negru. Imi faceam dreduri, rasta, etc.
    Acum insa, cand stau si ma uit inapoi, parca nu-mi vine sa cred ca eu eram acea fata acum cativa ani. Nu ma recunosc. Si probabil ca niciodata nu am sa inteleg de ce am acceptat sa fiu asa…atunci. Mai ascult si acum muzica rock si imi place enorm de mult. Chiatara inca o mai am si o iubesc poate mai mult decat in prima zi cand am avut-o, dar de un lucru sunt 100% sigura. Niciodata nu ma voi mai imbraca asa si nu ma voi machia asa. Asta clar.
    Oricum, multumesc pentru ca mi-ai dat o idee pentru un viitor post.
    Pup, have a nice day!:*

    • Adriana said, on August 9, 2010 at 8:04 pm

      Eh da a fost o perioada potrivita atunci 🙂 mie mi se pare chiar haios acum cand stau si imi aduc aminte cum “sufeream” pe marile melodii pe care si acum le mai ascult. imi pare super bine ca a fost cand a fost dar acum zic sa suntem ok amandoua :P:))
      u have a nice day too :*

  2. biancabibiri said, on August 9, 2010 at 9:26 pm

    :=))))) Mare dreptate ai, bine k a fost atunci… Astia au fost anii adolescentei, de care o sa ne aducem mereu aminte, cu drag si bineinteles…nelipsit-ul zambet.:))


Leave a Reply

