friends, lovers & chocolate

cand viata devine o… prostituata

Posted in storytelling by Adriana on August 19, 2010

Nu te mai uita asa ciudat… stim cu totii ca viata de multe ori este o prostituata care isi deschide picioarele pentru fiecare ghinion in parte, care asculta toate barfele si e de o rautate nebanuita. Bariere peste bariere ea ridica, la fel ca o pitzipoanca plictisita in multele ore in care ramane singura, fara omuletul sursa de venit. Si uite asa viata devine o EA, care in pauzele dintre continuele sedinte de mani-pedi si coafor te loveste cu imagini de groaza, situatii penibile si cazuri nedrepte, asta doar cat sa te tina in forma, normal, pt ca EA este vesnic prezenta la sala si solar. EA nu lucreaza de felul ei, a terminat o facultate dar nu stie cum, sau din contra chiar are un loc de munca ok, nu bine platit, dar are geanta Fendi, pantaloni YSL si pantofi Louboutin, pentru care intradevar cred ca a muncit foarte mult in timpul ei liber.

Vorbeam astazi cu o prietena si dezbateam acest subiect… oare suntem noi fraiere ca nu avem o EA mai palpitanta si pe interes? Ca nu am invatat-o cum trebuie cand era mica, iar azi nu accepta compromisuri? Nu cred! Dar exista si alte ELE care au tot ce-si doresc de acum fara prea mare efort, doar cu inchiderea ochilor si atingerea mainilor, cum a ce? A tot ceea ce se poate si produce. Prefer sa ma bucur de tot ceea ce-mi permit acum, si mai incolo de ce-mi voi permite atunci, dar sa am satisfactia ca am reusit EU, nu EA…

Dilema: daca afirm ca “viata mi-a tras-o si de data aceasta” inseamna ca EA este de fapt un EL?

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. rosalie said, on August 19, 2010 at 8:40 pm

    don t we all know this EA!!!!….este prezenta in vietiile noastre everytime….facandu ne cateodata sa ne simtim ca si astazi…deprimate….si eu imi doresc pantalonul YSL si the beautiful Louboutin s…but still….i have something else…. a beautiful life now…..for those i ll wait a few more more years….but i m sure i m gonna enjoy them as much as i do watching it now!

    • Adriana said, on August 19, 2010 at 9:45 pm

      draga mea … sunt mandra ca te am alaturi :D:*

  2. rosalie said, on August 19, 2010 at 11:26 pm

    love ya! :*


Leave a Reply

