friends, lovers & chocolate

anii in plus nu mi-au folosit la nimic :))

Posted in photodiary, storytelling by Adriana on October 26, 2010

ma bucur sa spun ca in copilarie am avut parte de dragostea si atentia tatalui meu, inca o am si acum dupa ce au trecut multi ani si nu ne mai vedem decat de 2 ori pe luna. el era cel care m-a invatat sa ma joc carti, sah, remi, si multe alte jocuri pe cartoane al caror nume chiar nu le mai retin, si normal tot el era cel care castiga mereu =))

de curand, in grupul de prieteni, am inceput sa ne pierdem timpul in casa si sa ne jucam carti si mai nou remi =)) nu zic nu, intradevar mai lipsesc tablele si in curand senzatia de banca din parc se intoarce, dar e fun, si in afara de faptul ca se formeaza nori de fum deasupra capetelor noastre, iar cantitatea de cola consumata depaseste limite normale, e un mod chiar ok de a petrece timpul liber.

si uite asa mi-am adus aminte de momentele petrecute cu tata in parc jucandu-ne mai stiu eu ce joc, asa ca i-am propus ca azi sa ne jucam remi cu aceleasi piese pe care le avem de cand timpul. uimit de propunerea mea si incantat peste masura, a acceptat. eu mai ambitionata ca de obicei am zis da, acum imi voi lua revansa.

ne-am jucat 8 jocuri dintre care nici macar unul castigat de mine =)) anii in plus nu mi-au folosit la nimic, iar glumitele lui m-au dat gata. o fi pur si simplu karma care nu-mi permite sa trec de pragul in care m-as simti superioara lui sau e pur si simplu ghinion? ah da, sau varianta lui tata care mi-a relatat faptul ca la 5-6 ani mi-am facut diverse variante de casute pentru jucarii cu acele piese, normal lipindu-le intre ele cu scotch… si da, piesele inca mai poarta urmele chinuitoare si lipicioase ale scotch-ului de acum aproape 19 ani :))

oricum ceea ce conteaza este ca mi-am luat iar bataie, de aceasta data chiar jalnic =))

Tagged with: , , , , , , ,

Leave a Reply

