friends, lovers & chocolate

feel good days without makeup :)

Posted in songs, storytelling, today's song by Adriana on October 26, 2010

Nu am chiar asa des zile bune, de obicei sunt obosita si imi refuz luxul de a dormi ca un copil de la 10 seara la 9 dimineata, poate datorita faptului ca si asa nu-mi ajung orele dintr-o zi si nu as vrea sa le pierd intr-un mod inutil, dar am ajuns la concluzia nu este deloc bine asa. Aseara dupa o terapie de o ora si ceva de comedy show-uri la 10:30 m-am culcat si m-am trezit singura inainte de a incepe melodia stresanta a telefonului care imi aminteste si ea ca trebuie sa ma duc si azi la munca.

Sunt o persoana pe care o influenteaza cu mare usurinta vremea, insa nu si azi, mi-am deschis geamul, am admirat ceata si am inspirat aerul curat de toamna si m-a facut sa ma simt surprinzator de bine. In oglinda cearcanele mele stranse de cateva luni de nesomn s-au mai diminuat si straluceam… azi refuz sa ma machiez. Imi prind parul intr-o coada dezordonata, à la “i don’t give a f*ck” si ies ca un copil de 14 ani, cantand in drum spre munca toate piesele de pe Guerrilla =)), in intimitatea masinii normal unde doar se vede, dar nu se si aude =)).

Imi doresc ca toate zilele mele sa fie asa, sa nu mai pun nici un pic de pudra, ca sa nu mai zic de nesuferitul fond de ten, poate doar basic-ul creion negru, un pic de rimel si un ruj finut.

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Parov Stelar said, on October 26, 2010 at 1:56 pm

    Mersi ca mi-ai promovat piesa. 🙂


Leave a Reply

