friends, lovers & chocolate

karma is a bitch and she will kick you in the ass

Posted in storytelling, today's song by Adriana on November 24, 2010

nu cred in existenta unei divinitati care ne influenteaza vietile ca pe niste marionete cu sfori scurte, nu cred in Allah, nici in Buddha si nici in zeitatile antice, ci cred in puterea gandurilor si in special a karmei. cred ca orice gand pozitiv si fapta buna ne imbogateste spiritul si ne rasplatesc la randul lor cu multe momente minunate, dar de asemenea si orice fapta negativa, minciuna si multe altele au un mod aparte de a se intoarce impotriva noastra si cu siguranta le vom simti in viata de zi cu zi. Nici un rau nu trece nepedepsit, nici o minciuna nu ramane nedescoperita, asa ca nu alegeti sa va impovarati viata cu tampenii, fiti sinceri 🙂

trebuie sa recunosc ca am si eu multe momente rautacioase, dar aleg sa-mi suport consecintele pentru ca imi place sa-mi aleg persoanele din jurul meu si nu ma simt deloc obligata sa fiu draguta cu persoanele care-mi sunt antipatice, mi se pare o pierdere totala de timp si energie, prea mult efort pentru a schita un zambet fals.

pentru cei care inca mai reusesc sa gandeasca pozitiv, care mai au macar un strop de speranta si cred ca lumea poate fi de fapt un loc destul de frumos, le pot spune doar tine-ti-o tot asa. lumea reprezinta ceea ce alegi tu sa faci cu viata ta, persoanele cu care alegi sa te inconjori si micile placeri ale vietii, care la mine se limiteaza de multe ori la cumpararea unei bratari sau a unei cafele bune intr-un loc minunat. inca sunt increzatoare ca la un moment dat totul va fi bine pe drumul pe care merg acum sau pe altul… inca sper si nu ma las batuta.

Leave a Reply

