friends, lovers & chocolate

back to doing what i love

Posted in storytelling by Adriana on January 12, 2011

Dupa trei saptamani de vacanta prima zi la lucru a fost ingrozitoare… Imi iubesc locul de munca, il consider a 2a mea casa si imi scriu cu mare drag toate articolele, insa ziua de luni a fost foarte dificila. Nu-mi gaseam locul, nu stiam de unde sa incep si cu ce anume… Ce poate fi mai greu?

Dupa doua zile in care cheful meu a fost sub orice limite, astazi mi-am recapatat spiritul, am subiecte dragi pe care abia astept sa le impartasesc, normal, acompaniate de poze superbe. Un hotel deosebit din Paris, perfect de Valentine’s Day, care a devenit mai nou wallpaperul meu preferat, ceasurile si bijuteriile mele dragi si life stories ce fascineaza orice cititor… Ce mai? Intru “in the romantic mood” si visez iar cu ochii deschisi la frumusetile acestei lumi.

Ma simt onorata sa lucrez intr-un asemenea mediu…

Leave a Reply

