friends, lovers & chocolate

vrabia colorata de pe gard

Posted in storytelling by Adriana on April 16, 2011

timp de doi ani si ceva cei din jurul tau te-au invidiat… chiar si cei mai apropiati dintre ei se uitau cu jind la ceea ce tu reusisei sa ai… ceva frumos, ceva ce in ochii altora lucea si se prezenta ca un exemplu de frumusete si nu numai. acum… povestea e cu totul alta… doar ochii tai nu luceau, nemultumit de nemultumirea imaginara a vrabiei colorate de pe gard, care galagioasa fiind facea numai probleme. probleme psihice, nervi consumati si nopti nedormite, vrabia a cedat, s-a schimbat, a acceptat conditiile si a iubit in continuare increzatoare in persoana ce ii era alaturi, insa o relatie se tine in doi, iar, pentru ca suntem cu totii oameni, certurile nu au intarziat sa apara.

cu tristete am citit cand mi-ai zis ca vroiai sa fiu mai senzual imbracata, deoarece negai acest lucru cu atata convingere incat chiar te credeam, de ce nu ai zis oricum asta nu inteleg, pentru ca, mi-a spus cineva de curand, am crescut in acest timp enorm si frumos din toate punctele de vedere… numai tu nu ai fost multumit de reusitele mele. acum sunt eu, asa cum sunt, cu planurile la care visez, cu hainele pe care sper sa le port la un moment dat si cu speranta ca cineva ma va iubi asa cum sunt si nu se va chinui atat de mult sa ma schimbe in femeia perfecta.

nu sunt perfecta si nici nu-mi doresc, tocmai imperfectiunile mele sunt cele care atrag, care fascineaza atatia oameni care-mi dau tarcoale… doar unul singur nu ma vrea… fix pe cine anume iubeam si pe care mi-l doream cel mai mult…

ai renuntat la ceva ce din punctul meu de vedere era frumos… pacat…

Leave a Reply

