friends, lovers & chocolate

ciao Italia, ciao bella donna

Posted in storytelling by Adriana on May 2, 2011

dupa 3-4 zile de rasfat am ajuns in Romania, mai precis in Timisoara, nu zic ca nu mi-ar fi fost dor de casa, dar sustin in continuare faptul ca m-as muta in Roma cu cea mai mare placere… cum calci pe pamant romanesc se simte o diferenta enorma… lume rea si posomorata, nu ca vecinii nostri calzi si pozitivi… ador Roma, ii ador strazile, fantanile, zumzetul pana si traficul haotic care este mult mai rau ca in Bucuresti, nu stiu de ce am avut mereu impresia ca la ei e ceva mai civilizat, m-am inselat. Soferii nu suporta scooteristii, iar din 5 masini 3 sunt lovite, nu tin cont de reguli de circulatie, nu semnalizeaza si merg pe doua benzi, dar totusi in haosul lor exista o organizare si surprinzator se circula chiar ok. oricum nu vreau sa scot in evidenta aspectele urate, ci din contra 🙂 am mancat cea mai buna mozzarela, cel mai bun prosciutto, paste delicioase si fructe prospete si CU GUST :)) in fiecare noapte am stat in alta camera de hotel si a fost fascinant 😀 am cunoscut oameni cu bani, foarte multi bani, dar care sunt de o simplitate, eleganta si bun simt cum nu am sa gasesc mai mult ca sigur vreodata in Romania… un adevarat exemplu demn de urmat…

cea mai impresionanta persoana pe care am cunoscut-o in aceste zile a fost o doamna senzationala, de o varsta ce pe mine m-a socat… Elena la 66 de ani este superba, o prezenta cu adevarat placuta,o femeie simpla si rafinata, intotdeauna ingrijita in hainele ei casual chic care ii stau atat de bine… ea m-a indragit iar asta pentru mine a insemnat enorm, mai mult ca o astfel de femeie ce are o experienta de viata si o anumita situatie materiala mi-a spus mie, un copil, ca am potential, iar cu siguranta voi face multe lucruri in viata… asta m-a socat si m-a ambitionat pana peste masura de a trai mai bine, de a nu ma mai trada singura si de a ma respecta in primul rand pentru ceea ce sunt, ceea ce port si cel mai important ceea ce gandesc…

am adorat aceasta plecare, m-am reindragostit de Roma… iar simplul fapt ca imi venea sa plang de fericire cand m-am plimbat pe strazile orasului inseamna enorm…

Leave a Reply

