friends, lovers & chocolate

why do i put you all on pedestals?

Posted in storytelling by Adriana on May 3, 2011

noi stim cel mai bine cum sa ne traim viata, ce greseli alegem sa facem, decizii pe care nici noi nu le intelegem, dar pe care ni le asumam pentru ca sunt ale noastre. eu mi le asum pe ale mele, toate prostiile pe care le fac, toate aberatiile pe care le mai gandesc si felul in care ma comport cateodata, dar de ce va ridic pe toti pe piedestaluri? barbatii din viata mea au fost undeva sus, undeva unde corpul lor era ca un templu pentru mine iar eu dornica sa devin adepta religiei lor… traiesc pentru a fi alaturi de cineva, de a ma aranja pentru cineva si de a face lumea fericita… nu fac o treaba tocmai buna in a-mi ascunde tristetea, dar intotdeauna prietenii mei au avut intaietate, poate ca gresesc poate ca nu… insa da… viata mea se invarte odata cu a celor din jur… nu functionez bine singura… nu ies nearanjata din casa, asta pana aici, insa o fac cu cea mai mare placere atunci cand e pentru cineva…

cineva mi-a zis ca doar uitandu-se la pozele cu mine ii provoaca diverse sentimente launtrice… nici nu am stiut ce sa zic… simplul fapt ca eu, imbracata cum ma imbrac de obicei, am provocat niste dorinte asemanatoare pozelor nud m-a frapat… intotdeauna am crezut ca eu sunt o simpla si stearsa copila, incaltata vesnic in balerini si nu tocmai sexi, dar se pare ca fiecare copila creste, se maturizeaza in atitudine si transmite un mesaj de siguranta, un vibe ce este perceput in sensuri ce nu am crezut a fi posibile fiind cea care am fost mai mereu…

in ciuda a ceea ce am zis mai sus, indiferent de faptul ca am crescut ca si persoana, inca imi mentin, acum, placerea de a va ridica pe un piedestal… voi toti cei care meritati sunteti acolo, as risca orice pentru voi si as renunta la multe pentru a va face fericiti, pentru ca la randul vostru mi-ati demonstrat ca meritati cu varf si indesat locul vostru undeva deasupra celorlalti…

pentru asta va ador

Leave a Reply

