friends, lovers & chocolate

why do i always fall for the wrong ones?

Posted in songs, storytelling, today's song by Adriana on June 26, 2011

uite da, acesta este unul dintre marile mistere in ceea ce ma priveste… de ce atunci cand intalnesc persoane extraordinare, afectuoase, gata sa-mi ofere tot ce-mi doresc, nu simt nicio furnicatura, niciun gol in stomac? insa… atunci cand totul este complicat, prietenii se impotrivesc, sansele de reusita sunt minime, fix atunci ma incapatanez si pic in gol, fara a avea macar o siguranta. nu o fac intentionat, chiar deloc, mereu ma atasez de cine nu trebuie. si cum dracului mereu reusesc sa raman asa buna prietena cu majoritatea dintre ei? nu ar trebui sa fie cam… wrong? dar nu simt asta, imi plac barbatii pe care aleg sa-i am aproape, imi sunt dragi, mai ales discutiile porcoase pe seama persoanelor care trec pe langa noi la terase, despre dorinte si ganduri ascunse… aceasta este o prietenie intre un barbat si o femeie, mereu cu o tenta sexuala, mereu cu un gram de atractie, insa niciodata plictisitoare.

acum revenind la subiectul principal… mi-am luat-o… am zis ca e imposibil, ca sunt mult mai desteapta de atat, ca nu sunt atat de fraiera incat sa ma atasez, dar totusi uite-ma azi, acum, scriind aceste cuvinte. nu-mi place sa fiu luata asa prin surprindere de sentimente ce nu le pot controla, mai ales intr-un timp scurt… cineva mi-a zis ca a fost bad timing… unii ca nu si-a avut rostul inca de la inceput…

oricum i hate it when it happenes… a really bad surprise

Leave a Reply

