friends, lovers & chocolate

ce pastram si ce aruncam

Posted in storytelling by Adriana on June 29, 2011

Cunoastem persoane noi, ajungem sa petrecem timp impreuna si chiar daca totul se termina mai devreme sau mai tarziu, imprumutam un gest, un obicei sau chiar din contra, renuntam la anumite aspecte in ceea ce ne priveste pe noi ca si persoane.

X era posesiv si insistent, insa foarte darnic atat in ceea ce privea iesirile noastre, dar si ca afectiune. Prin el m-am deschis din nou, am oferit si eu la randul meu afectiune, am zambit dragalas si m-am bucurat de caldura ce ti-o poate oferi un brat in jurul mijlocului. Insa tot el, prin felul sau de a fi, m-a vindecat de gelozie si paranoia… sa zicem ca era ceva mai exagerat decat mine…

Y a fost o surpriza placuta in adevaratul sens al cuvantului, un personaj aranjat impecabil, stilat, carismatic si incredibil de narcisist. M-a vrajit prin cuvinte, prin aura pe care o emana si datorita faptului ca eram, si suntem, pe aceeasi lungime de unda. El a luat increderea pe care o mai aveam in mine, putina cu siguranta, si a facut-o sa creasca, m-a urcat pe un piedestal, iar acest lucru m-a indemnat sa fiu din nou eu, sa ma aranjez si sa impresionez. In momentul de fata Y este cel cu care-mi face enorm de multa placere sa ies, sa comentez hainele persoanelor, sa ne dam sfaturi in privinta ultimelor cuceriri sau dezamagiri… Raza mea de soare din fiecare zi.

Z a fost cu totul altceva… Mi-a deschis apetitul de a face cat mai mult sport, de a juca tenis si volei, de a practica snowboarding la iarna, de a ma bucura de glume si ironii si de a le raspunde cu aceeasi moneda. Z mi-a oferit adrenalina, pofta de viata si cea mai noua pasiune a mea Rock FM.

Fiecare dintre ei inseamna enorm pentru mine, poate datorita faptului ca m-au ajutat sa cresc ca si persoana si de a-mi cizela caracterul defect din anumite puncte de vedere… Chiar cred ca atunci cand ai nevoie, persoanele perfecte vin in intampinarea ta pentru a te ajuta si a te face sa intelegi ca viata este frumoasa, al dracului de complicata, dar cu multe satisfactii.

Tagged with: , , ,

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. florin said, on June 29, 2011 at 9:49 am

    nice…f misto:D


Leave a Reply

