friends, lovers & chocolate

the place i like to share

Posted in photodiary, storytelling by Adriana on September 7, 2011

Stiu ca sunt absurda in ceea ce priveste locurile pe care le frecventez, devin egoista si le tin pentru mine, insa nu o fac din rautate. Am ceainarii cu care am creat legaturi si in care nu as putea merge decat cu o persoana anume, am baruri in care nu pot calca fara gasca de prieteni, iar lista poate continua. Chiar daca de multe ori nu am fost inteleasa si chiar interpretata gresit, anumite locuri si-au pierdut valoarea dupa ce imaginea lor mi-a fost stricata si increderea franta in mii de bucatele. Eu creez legaturi si atasamente cu simple mese, cu simple melodii ce le aud pe fundal si gusturile delicioase ale bauturilor pe care acestea le ofera. Imi pare astfel rau si acum de ceainaria de la Gradina Icoanei, dar le pastrez pe celelalte aproape si grijulie le ocrotesc. In schimb Mogosoaia ramane si acum un loc atat de vizitat de multi, inclusiv de mine, pe care ador sa-l impartasesc cu cei ce nu l-au mai vazut. Daca un loc ma poate destinde si incarca cu energie pozitiva acesta este, normal, atunci cand sunt acompaniata de cei apropiati si dragi mie.

Leave a Reply

