friends, lovers & chocolate

the things that inspire me to be better

Posted in storytelling by Adriana on December 1, 2011

De obicei nu ma gandesc la viitor, nu-mi fac planuri ci doar vagi vise, stiu ca la un moment dat vreau un apartament al meu, dar nu m-am gandit prea mult la detalii, stiu ca vreau sa-mi fac masina mai buna, dar nu in ce zi anume. Consider ca totul are timpul sau iar cum planurile de obicei nu respecta programul propus prefer sa iau lucrurile pe rand. Foarte rar dau de anumite lucruri care ma fac sa-mi doresc cu ardoare ceva… Un aparat foto primit, dar care necesita reparatii, ma face sa visez zilnic la cadre pentru blog, stiu ca ar fi bune, sunt prea doritoare sa invat, bijuterii sclipitoare cu pietre swarovski ma fac sa-mi doresc peste cativa ani diamante, iar un ceas pe care l-am descoperit astazi ma inspira sa fiu mai buna, sa am o cariera, sa ma dezvolt si sa ma iubesc pentru ceea ce sunt si pentru ceea ce voi fi peste ani. Toate aceste lucruri nu ma fac mai buna acum, doar mai ambitioasa si mai increzatoare in viitor si in fortele proprii, pentru ca pana la urma unele cadouri trebuie sa ne luam singure. Acestea vor simboliza intotdeauna tot efortul depus si satisfactia finala…

Leave a Reply

